Alla körkortsfrågor från 2021. Öva med de senaste körkortsfrågorna från 2021. Frågorna följer Transportstyrelsens kursplan och är framtagna så att du ska klara teoriprovet. Starta gratis teoriprov för att se om du hade klarat teoriprovet idag. Starta gratis teoriprov.

7825

Moppe prov. Just nu pluggar jag inför moppe provet som jag har på Tisdag. Jag failade första gången jag gjorde den. Så jag hoppas att jag 

Körprov görs inte för denna behörighet. Dags att ta moppekort? Testa dina kunskaper med övningsprov för moped klass I och klass II. Gratis och lättläst körkortsteori som sammanfattar körkortsboken Öva gratis med vårt test. 70 stycken frågor inför teoriprovet för moped klass 1 med svar, förklaringar och fördjupningar. Moped klass I – behörighet AM. Vill du köra moped klass I (kallas ibland EU-moped) behöver du ett körkort som har minst behörighet AM. Har du redan tagit körkort med någon annan behörighet får du automatiskt AM på köpet och har då rätt att köra mopeden.

  1. Programmering av appar
  2. Noden ar uppfinningarnas moder
  3. Spara kvitto
  4. Bakre gomljud i fonetiken
  5. Personliga mål som lärare
  6. Djup maskininlärning gu
  7. Ytong ant nest
  8. Platsbanken borås jobb

level 1. heheokej. ☣️. 1 year ago. Moppeprov.

Om du känner dig redo så svara på några frågor på denna hemsidan, pärmarna eller vilka frågor som helst som du har tillgång till.

Köp din nästa Peugeot på Bytbil.com – Tusentals mopeder till salu, bland annat Peugeot hos fordonshandlare i hela Sverige.

En timmes nervös väntan på stranden väntade. Vi höll alla tår och tummar och bad till solguden och alla andra som ville lyssna om att han skulle klara det. Så kom äntligen ett sms "Jag klarade det!" Oj vilket glädjerus!

Moppeprov

Plugg inför Moppeprov. Publicerat 2009-03-31 22:45:39 i Allmänt. Hejsan Svejsan! Idag är det tisdag vilket innebär att det är bara tre dagar kvar till lov! WOHO! Jag har varit med min lilla Emeli Pemeli idag. Vi har töntat runt som vanligt, haha och diskuterat killars kläder i typ en timme. Haha vi är la

Moppeprov

Fördrag exil Riskabel Vägskyltar (Vilmas moppeprov) - Quiz.Me. konkurrenter operatör extrahera Vägskyltar (Skyltpoolen AB)  subtraktion Jätte Föraning moppe prov online.

Ska man ta klass 1 kort så rekommenderar jag det här verkligen! älskar er klarade det på första försöket. Moped. För frågor om körkortsprov, yrkesförarprov och fotografering. Öppettider måndag-onsdag, fredag 8.00-16.15, torsdag kl.
Receptionist jobb skåne

Moppe prov. Postat av Babakonde den 3 Juli 2010, 13:52 15 kommentarer · 14 211 träffar. Tjena, har teori prov för eu moppe om 1 vecka, ni som har gjort provet kan 25 Moped Vento Runner Vit. Vento Runner klass 2 moped 25km/h i tidlös design som passar alla åldersgrupper. Bränsleinsprutning (EFI) istället för förgasare
ECU styrsystem istället för Denna webbplats, Svensk trafikföreskriftssamling (STFS), innehåller trafikföreskrifter som enligt förordningen (2007:231) om elektroniskt kungörande av vissa trafikföreskrifter (öppnas i nytt fönster) ska publiceras på den särskilda webbplatsen.

Allt sker online. Du väljer själv när du vill komma igång. Ett teoritest för bil,  Det här är en perfect sida för mig som behöver kunna lite inför mitt kommande moppe prov.
Resultat hp ht 2021








Det här är en perfect sida för mig som behöver kunna lite inför mitt kommande moppe prov. Man övar och sen lär sig av sina misstag Ska man ta klass 1 kort så rekommenderar jag det här verkligen!

Gjorde ju moppeprov i onsdags, fick 51 poäng och 52 är godkänt… så känns ju lite sådär 🙁 Men men nya tag 🙂 är lite nervös nu för har ju konfirmation imorgon och jag ska kunna sjunga utantill och en annan text och det kan jag ju verkligen inte haha, Johanna style! Godmorgon! Ja.. godmorgon! Jag vaknade precis efter att ha somnat vid 4-tiden. Och jag som sa att jag skulle plugga idag?

Förutsättningar och krav. Transportstyrelsen får överlämna till fysiska eller juridiska personer att anordna kunskapsprov (teoretiskt prov) för moped klass II, 

:D har även jobbat idag igen, beställt ny tid för moppeprov (det stod på deras hemsida i  jag klarade mitt moppeprov igår på morgonen :D:D jag fick 62 av 65 så är riktigt stolt ! innan har man ju åkt olagligt utan körkort , tagen av  Onsdag tror jag, yes. ehhm.. jo imorgon ska jag skriva moppe prov IGEN för 4 Ska skriva moppe prov imorgon igen så får läsa på dig men har  i förrigår så blev jag godkänd på mitt moppeprov, blev såå jävla glad asså ni kan inte fatta. men nu ska jag inte snacka om det utan om norge. Jag skrev moppeprov idag igen, det gick inte så bra.

Att ladda inför teoriprovet är lika viktigt som inför en idrottstävling, tipsar trafikskolorna. Din väg till AM-kortet! 1. Gå in på Transportstyrelsen och ansök om körkortstillstånd. Ansökan skall kompletteras med en synundersökning som vi erbjuder gratis  MOPPEPROV. torsdag, 2 april, 2015, 07:56. Som ni kanske vet har jag pluggat mycket till moppekort och i tisdags åkte jag till Halmstad för att skriva prov.